سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کاربردهای مخزن اسید

 

مخزن اسید :

به دنبال مخزن اسید برای ذخیره مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت و کاربری خود هستید؟

نمی دانید کدام مخزن برای ذخیره اسید مناسب است؟

قیمت مخزن اسید یکی از مولفه های خرید شما می باشد؟

به دنبال تولید کننده مخزن اسید معتبر هستید؟

نگران ایمنی مخزن اسیدی خریداری شونده می باشید؟

همه اینها شما را وادار می کند تا استعلام های زیادی در ارتباط با مخزن اسید داشته باشید. در ذیل سعی شده است تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با مخزن اسید به شما ارایه شود. پایپ گستر با تولید مخزن اسید ایمن و با کیفیت و قیمت مناسب دغدغه شما را جهت ذخیره مواد شیمیایی برطرف کند.

مخازن پلاستیکی ذخیره سازی مواد شیمیایی :

مخازن ذخیره سازی پلاستیکی ( مخزن اسید پلی اتیلن ، فایبرگلاس و پلاستیکی ) برای نگهداری مواد شیمیایی و مایعات با وزن مخصوص تا 2 SG    ( با گرانش مخصوص 2 sg که واحد چگالی ماده نگهداری شونده بر چگالی متریال مورد استفاده در مخزن ) ساخته شده است. این مخزن اسید پلاستیکی جهت نگهداری انواع مواد شیمیایی  که در 25 سایز از 50 لیتر تا 30000 لیتر موجود است، مهندسی شده و به صورت یک مخزن قالبی یک تکه بدون اتصال یا درز ساخته شده است.

با استفاده از برگه داده ایمنی مواد، گروه صنعتی پایپ گستر می‌تواند  محلول مخزن شیمیایی تولید کند که به طور خاص با ماهیت محصول مطابقت دارد. محدوده مخزن اسید سیو مواد شیمیایی پلاستیکی با گیره های بالابر، سرریز، محل های ورودی و خروجی تولید می شود که می تواند تا 150 میلی متر اتصالات (ها) را بگیرد. ما مخازن اسید سفارشی سازی را برای  مشتریان خود طراحی و تولید می کنیم  تا نیازهای خاص مانند دیوارهای اضافی، فلنج های جوش داده شده و موارد دیگر را برآورده کنیم.

مخزن اسید جهت ذخیره آب صنعتی و مواد شیمیایی :

مخازن اسید جهت ذخیره آب صنعتی و مواد شیمیایی اهداف مختلفی را انجام می دهند. آنها باید قوی و مقاوم در برابر خورندگی و تجزیه پذیری باشند و با مواد شیمیایی موجود در آنها واکنش نشان ندهند. مخازن اسید پلاستیکی گروه صنعتی پایپ گستر که به صورت چرخشی ساخته شده اند از پلی اتیلن (PE) یا پلی پروپیلن (PP) ساخته شده اند که بر اساس آن و مشخصات فنی این مواد و متریال ، مواد شیمیایی ذخیره می شوند، و آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش تثبیت می شوند تا در برابر چندین سال استفاده خارجی مقاومت کنند. قابل ذکر است که مخازن اسید پلاستیکی ما اعم از مخزن اسید پلی اتیلن ، مخزن اسید پلی پروپیلن و مخازن اسید فایبرگلاس چنانچه با موا درجه یک ساخته شوند و تمام استانداردهای مربوط به ساخت و تولید تست نهایی را در مورد آنها با دقت اجرا نماییم، قادر است تا بدون نقص حداقل بیش از 10 سال کار کند که گاه تا 50 سال نیز می توان آنها را ضمانت کرد. از تولید کننده معتبر ، مخزن اسید خود را خریداری نمایید.

مخازن اسید ذخیره لجن پساب صنعتی  :

مخازن ذخیره لجن پساب از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن با چگالی بالا طراحی و تولید می گردد و  در دسترس کارفرمایان و مشتریان هستند که این نوع مخزن اسید متناسب با کاربرد خاص شما انتخاب شده است. لجن  پساب صنعتی که ممکن است خورندگی نیز داشته باشد ، یک گل نرم غلیظ یا مایعات چسبناک دیگر است که معمولاً محصول جانبی تصفیه فاضلاب، جامدات فاضلاب صنعتی و سوسپانسیون ته نشین شده از تصفیه آب آشامیدنی است. اغلب شامل انواع مختلف پاتوژن ها و همچنین آلاینده های سنگین، در مورد زباله های صنعتی، آلاینده های شیمیایی است. لجن آلوده به آلاینده های شیمیایی یا فلزات سنگین، نیازمند تصفیه پیچیده است. از این رو انتخاب مخزن اسید مورد نیاز برای ذخیره این سیال و انباره نیز به سبب شیمیایی بودن می بایست به دقت انجام شود.

مخزن اسید نگهدارنده دوز شیمیایی و مخازن باند

مخازن دوز شیمیایی  از 50 لیتر تا 1500 لیتر در دسترس هستند . گروه صنعتی پایپ گستر توانایی تولید هر نوع مخزن اسید برای هر ماده شیمیای با هر میزان غلظت و چگالی و واکنش پذیری را دارد. هر مخزن دوز شیمیایی دارای یک درب اتصال پیچ و یک بخش صاف در بالای مخزن اسید است. این را می توان برای نصب تجهیزات از جمله پمپ های دوز شیمیایی، میکسرها و ابزار دقیق استفاده کرد. هر اندازه از مخزن دوز شیمیایی را می توان با یک مخزن بسته بندی شده عرضه کرد که در صورت آسیب رساندن به مخزن دوز، حداقل 110? مهار را فراهم می کند. این باندها یک  نیاز HSE  برای بسیاری از کاربردهای مخازن ذخیره مواد شیمیایی هستند.

 مخازن  اسید جهت ذخیره مواد شیمیایی فله :

مهندسان فروش ما از نزدیک با مشتریان همکاری می کنند تا بهترین مشاوره و راه حل های ممکن را برای اطمینان از موفقیت  مخزن اسید خریداری شونده در هر پروژه ارائه دهند. تیم فروش ما با شماره 02144374305 در دسترس است و می تواند اطمینان حاصل کند که ما همه چیزهایی را که برای شروع کار بر روی نیازهای شما نیاز داریم در اختیار داریم. ما با استفاده از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن با چگالی بالا، ظروف ذخیره سازی را در مجموعه بی پایانی از کاربردها طراحی و تولید کرده ایم و در کاربری های مختلفی اجرا نموده ایم. از مخازن کلرید فریک، ذخیره سازی کاستیک، تا مخازن فرآیند آب، تیم مهندسین طراح ما می توانند یک مخزن اسید با مواد  پلاستیکی را برای شما ایجاد کنند. سیستم های تصفیه آب اغلب نیاز به ذخیره هیپوکلریت سدیم دارند.

پلی اتیلن  یا پلی پروپیلن برای مخزن اسید مناسب است ؟

بسته به ماده شیمیایی و دمایی که مایع در آن ذخیره می شود، می توانیم مخازن اسید ویژه ذخیره سازی مواد شیمیایی را به صورت سفارشی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن بسازیم. این مخازن ذخیره سازی پلاستیکی ذاتاً نسبت به آنچه که بسیاری آن را راه حل های بسیار خورنده می دانند بی اثر هستند.

آیا مخزن اسید نیاز به لایه مهار ثانویه( بسته بندی )دارد؟

تعدادی از مواد شیمیایی باید در مخازنی با دولایه( یک لایه مهارثانویه نیز بر روی مخزن تعبیه گردد ) بسته شوند، جهت راهنمایی با مشاوران شرکت پایپ گستر تماس بگیرید . اگر مخازن تک لایه پلی اتیلنی( مخازن تک پوستی )نتوانند به درستی از مواد شیمیایی محافظت کنند، می‌توانیم مخازن اسید دولایه پلی پروپیلن را بسازیم که 110 درصد بسته‌بندی می‌دهند.

مخازن پلاستیکی ساخته شده یا قالبی؟

همچنین گروه صنعتی پایپ گستر می تواند مخازن را از پلی اتیلن ساخته شده یا به صورت  مخازن قالب گیری چرخشی تامین کند . مخازن پلی اتیلن ساخته شده دارای امکانات بی پایانی هستند که متناسب با محدودیت ها باشند. ما در حال حاضر طیف عظیمی از مخازن قالب‌گیری شده را داریم. ما از هرگونه درخواست سفارشی مخزن اسید استقبال می کنیم و اغلب می توانیم مخزنی را فراتر از محدوده خود تهیه کنیم که بسیار نزدیک به نیاز شما باشد. تیم سازنده ما در زمینه جوشکاری پلاستیک و طراحی مخزن برای مخازن شیمیایی و تصفیه آب، اتصالات، فلنج ها، میکسرهای صنعتی و تهیه پمپ های دوز آموزش دیده اند.

چه مواد شیمیایی معمولاً در داخل مخزن اسید ذخیره می شوند؟

مواد PP یا PE که مخازن شیمیایی از آن ساخته شده‌اند به بسیاری از مواد شیمیایی اجازه می‌دهد تا با خیال راحت ذخیره شوند، زیرا آنها غیر واکنشی و مقاوم در برابر خوردگی هستند. مخازن آب صنعتی ممکن است حاوی بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک باشند. در ذیل لیستی از مواد شیمیایی که معمولاً در داخل مخزن اسید ذخیره می شوند وجود دارد:

سولفات آهن و کلرید آهن

پلیمرها و PAC

سولفات آلومینیوم

به هیچ وجه میزان مواد شیمیایی قابل ذخیره سازی در پلی اتیلن و پلی پروپیلن با یکدیگر یکی نیست. میزان مقاومت در برابر خوردگی هر دو پلی اتیلن و پلی پروپیلن اغلب برای کسانی که در طول تاریخ از فولاد ضد زنگ یا GRP استفاده کرده اند شگفت آور است. توانایی مقاومت در برابر اثرات شیمیایی بر روی تمام سطوح، بدون محدودیت چرخه پر شدن یا واکنش شیمیایی، مخازن اسید با قالب گیری چرخشی را برای ذخیره مواد شیمیایی ایده آل می کند.

نصب تجهیزات، لوله کشی و سفارشی سازی مخازن اسید ذخیره سازی مواد شیمیایی :

این مخازن شیمیایی صنعتی با اتصالات و فلنج های سفارشی در دسترس هستند. اینها شامل ورودی ها و خروجی های BSP،  فلنج های  PN16  و  ANSI ،  سوکت های جوش داده شده ،  دریچه های هوا  و  درب های ضد دود  برای مواد شیمیایی است.  مجموعه‌های حسگر سطح مایع،   لوله‌های پرکننده  و لوله‌های مکش در دسترس هستند که به BSP و اتصالات فلنجی ختم می‌شوند. پایه های پیچ و مهره ای برای پیچ و تاب کردن مخزن در محل موجود است. برای استفاده به عنوان مخزن میکسر، ما طیف وسیعی از میکسرها و پل های همزن صنعتی را  در اینجا داریم . جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایپ گستر مراجعه کنید.