سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن اسید

 

مخازن ذخیره اسید سولفوریک   :

توصیه مهندسان شرکت پایپ گستر برای ذخیره سازی  اسید سولفوریک :

جنس مخزن: HDLPE #880046.

 مواد اتصال: CPVC.

جنس واشر: Viton.

جنس پیچ: Hastelloy.

استاندارد طراحی : استاندارد ASTM

رزین خطی با چگالی بالا که گروه صنعتی پایپ گستر برای تولید مخزن اسید سولفوریک استفاده می کند، مزیتهای زیر را ارائه می دهد :

1-بهترین سد شیمیایی

2-بهترین مقاومت شیمیایی

3-ماندگاری و طول عمر بالای  تانک

4-در صورت آسیب دیدن مخزن اسید با جوش قابل تعمیر است.

مناسب ترین مخزن اسید برای ذخیره اسید سولفوریک تا غلظت 98 درصد: رزین HDLPE شماره 880046، رنگ طبیعی، وزن مخصوص 1.9، 600 psi، مطابق با استانداردهای ASTM و دارای ضمانت 3 ساله کامل برای نگهداری در دمای محیط است.

برای سیو ایمن سیالات خورنده ماده صحیح جهت ساخت مخزن اسید را مشخص کنید ... ماده ای که می توانید به آن تکیه کنید ... ماده ای که در کل برای ذخیره سازی اسید سولفوریک بهترین بودن را ثابت کرده است.

 اطلاعات بیشتر در مورد مخازن ذخیره اسید سولفوریک

رزین HDLPE 1.9 SG #880046 یک رزین خطی با چگالی بالا "واقعی" است. برخلاف سایر تولیدکنندگان که سعی می‌کنند با استفاده از لاینر خطی با چگالی کم چند لایه ای در مخزن XLPE به نتایج مشابهی دست یابند. گروه صنعتی پایپ گستر از HDLPE برتر برای کل مخزن اسید استفاده می کند. ارائه استحکام کششی بسیار بالاتر و بهبود مقاومت شیمیایی هدف تکنسین های ما در خط تولید پایپ گستر می باشد.

از سازنده مخزن XLPE با پوشش پلی اتیلن خطی بپرسید که چه اتفاقی می افتد زمانی که آنها اتصالات دیواره جانبی را از طریق دیواره و آستر مخزن نصب می کنند (دریل و پانسمان می کنند). آیا لاینر 100% به دیواره داخلی مخزن اسید حتی در لبه ها لمینیت می شود؟

مخازن اسید با چگالی بالا  HDPE برای موارد زیر عالی هستند:

ذخیره هیپوکلریت سدیم

ذخیره سازی اسید سولفوریک

نگهداری اسید سولفوریک

مخزن ذخیره سازی اسید سولفوریک

اگر همانطور که استانداردهای ASTM اجازه می‌دهند، مخزن در چارچوب دستورالعمل‌های مجاز خم شود، آیا لاینر لمینیت در طول سال‌های خدمت با دیواره مخزن اسید خم می‌شود و منقبض می‌شود؟ با استفاده از HDLPE، شرکت پایپ گستر مشکلی در لاینر وجود ندارد، زیرا ما رزین برتر 1.9 HDLPE #880046 را برای کل مخزن در سرویس (تا) 98? سولفوریک ارائه می دهیم. ممکن است دماهای بالاتر برای مخازن پلی اتیلن تولیدی مجاز باشد، اما عمر مفید مخزن اسید پلی اتیلن کاهش می یابد و ممکن است رزین متفاوتی مورد نیاز باشد. برای غلظت‌های کمتر از 70 درصد با دمای کمتر از 150 درجه فارنهایت، رزین پلی‌استر ایزوفتالیک ممکن است در لایه‌های ساختاری استفاده شود، اگر نشت‌ها نگران کننده نباشند و هزینه ساخت آن را کاهش می دهد.

جزئیات: محصول :

پوشش مخزن : سی گلس تک

کاتالیزور: Co/MEKP (کبالت اکتوات / متیل اتیل کتون پراکسید)

درمان: عمل آوری پس از مونتاژ در هوای گرم به مدت چهار ساعت در دمای 180 درجه فارنهایت.

نمای بیرونی تامخزن اسید : اگر قرار است مخزن در فضای باز قرار گیرد:

هر مخزن دارای بازدارنده UV در لایه رزین خارجی است. ژل کت ممکن است به عنوان یک گزینه اضافه شود.

اتصالات مورد استفاده در مخزن اسید پلی اتیلن ویژه نگهداری اسید سولفوریک :

مخزن اسید تولیدی پایپ گستر فقط از نازل های فلنج دار انتگرال (گردن و صورت فلنجی که با هم ساخته شده اند) استفاده می کند.

متریال پیچ ??و مهره: استاندارد T-316 SS

جنس واشر: استاندارد EPDM

تهویه : مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد، تمام مخازن فقط برای فشار اتمسفر طراحی شده اند. شرکت پایپ گستر توصیه می کند که دریچه برابر یا بزرگتر از بزرگترین اتصالات ورودی یا خروجی باشد.

لوله کشی به مخزن:

استفاده از اتصالات انعطاف پذیر مقاوم در برابر اسید سولفوریک  امکان انبساط و انقباض جانبی و عمودی مخزن را فراهم می کند. فشار ارتعاشی پمپ و لوله کشی روی مخزن را کاهش می دهد.

مخازن پلاستیکی ( پلی اتیلن و پلی پروپیلن ) جهت ذخیره اسیدها  :

ما  مخازن پلاستیکی با متریال پلی اتیلن یا پلی پروپیلن  برای ذخیره مواد شیمیایی، مایعات اسیدی و آب تولید می کنیم. این مخازن پلاستیکی با کیفیت ارتفاعی تولید می شوند.

مخزن اسید دو جداره :

جزئیات محصول :

تمام مخازن ما را می توان برای هر موقعیتی سفارشی ساخت.

موادی که ما برای ساخت مخازن اسید پلاستیکی  خود استفاده می کنیم عبارتند از:

·        PE 80، PE 100 و PE 100 RC

·        PP-H

·        پی وی سی

·        PVDF

·        HDPE

مخازن اسید پلاستیکی پایپ گستر در 3 نوع مخزن تک جداره، مخازن دو جداره و مخازن نشتی یابی قابل ساخت می باشد. این بستگی به نوع محیطی دارد که در مخازن ذخیره سازی وجود دارد.

همچنین امکان قرار دادن انواع قطعات اضافی روی مخازن ذخیره سازی اسید تولیدی شرکت پایپ گستر وجود دارد. برخی از اجزا ممکن عبارتند از:

·        اتصالات

·        دریچه ها

·        سنسور / نشانگر سطح

·        پله ها

برنامه های کاربردی مخازن اسید پلاستیکی شرکت پایپ گستر :

مخازن ذخیره سازی پلاستیکی ما در صنایع زیر کاربرد دارند:

صنایع شیمیایی

صنعت محیط زیست

صنعت خودرو

صنعت داروسازی

صنایع غذایی

نیروگاه ها

مخازن اسید تک جداره :

این مخازن زمانی استفاده خواهند شد که مخازن را بتوان در یک پایگاه نشتی موجود قرار داد.

مخازن اسید دو جداره :

این مخازن زمانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت که مخازن را نتوان در یک پایگاه نشتی موجود قرار داد. دیواره دوم استفاده از پایه نشتی را برای امنیت بیشتر به عهده خواهد گرفت.

مخازن ذخیره پلاستیکی با تشخیص نشتی:

این مخازن پلاستیکی دو جداره هستند. برخی از سنسورها در دیواره دوم قرار می گیرند تا زمانی که نشتی وجود داشته باشد، آلارم به صدا در می آید و مایع توسط دیواره دوم نگه داشته می شود.

قیمت منبع ذخیره اسید :

قیمت مخزن اسید در دنیای امروز که بدلیل استفاده بیش از حد از انواع مختلف مواد اسیدی و قلیایی در صنایع مختلف اهمیت خاصی پیدا کرده است متغیری وابسته به پارامترهایی است که ذیلا به آنها اشاره خواهد شد.

نوع سیالی که درون تانکر نگهداری سیالات مواد شیمیایی نگهداری می شود. به جهت دانستن دانسیته اسید یا مواد قلیایی، و در نهایت بمنظور طراحی صحیح ضخامت بدنه مخزن ضد اسید در راستای بالا بردن مقاومت مکانیکی و مقاومت هیدرولیکی مخازن. دمای سیال درون مخزن ذخیره ضد اسید . نکته قابل توجه اینکه تا 68 درجه سانتیگراد دمای پایدار توسط پلی اتیلن قابل تحمل خواهد بود . میزان اسیدیته سیال درون منبع نگهداری اسید بمنظور تشخیص نوع گرانولی که قرار است در بدنه مخزن مورد استفاده قرار گیرد تا در مقابل خورندگی اسید دوام کافی را داشته باشد. دفنی یا غیر دفنی بودن مخزن نگهداری اسید ، قیمت مخزن های غیردفنی از قیمت نوع دفنی بیشتر است . دلیل این موضوع خنثی شدن نیروهای وارد به بدنه مخزن از داخل توسط سیال توسط نیروی خاک اطراف منبع می باشد. عمودی یا افقی بودن مخزن. چرا که در مخازن عمودی تقریبا بخش زیادی از نیرویی که توسط ستون سیال ایجاد می شود به کف مخزن وارد می شود در حالیکه در مخازن افقی نگهداری اسید این نیرو به زیر شکم مخازن وارد شده و نیاز به تقویت خواهد داشت. لذا قیمت مخزن ضد اسید افقی از مدل عمودی بیشتر خواهد بود. محدودیت های موجود در تولید و نصب استاندارد . به این مفهوم که هر قدر محدودیت بیشتری در مکان قرار گیری مخزن وجود داشته باشد قیمت آن بدلیل نیاز به تقویت و تغییرات در حالت اکونومی تولید بالاتر خواهد رفت. جهت استعلام قیمت مخزن اسید به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید و از طریق تماس با مشاوران این شرکت کاتالوگ مشخصات و قیمت را دریافت نمایید.