سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مخزن پلی اتیلن دوجداره

 

مخزن پلی اتیلن دوجداره / مخزن کاروگیت :

مخازن پلی اتیلن دوجداره یا همان مخازن کاروگیت که مخازنی مارپیچی ساخته شده مواد پلی اتیلن با چگالی بالا می باشد و برای ذخیره مواد شیمیایی تصفیه شده مانند اسیدها، قلیاها، الکل ها، گازها و مایعات استفاده می شوند. مخزن کاروگیت ( مخزن مارپیچ  HDPE    ) به طور گسترده در کشور ایران و یا بهتر بگوییم در سراسر دنیا به سبب مزایای بیشماری که دارد و در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم نمود ،  مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله: مخزن پلی اتیلن دوجداره ساخته شده از پلی اتیلن، مخازن دوجداره پلی پروپیلن، مخازن دوجداره الیاف شیشه ای، مخازن کاروگیت سرامیکی، مخازن کاروگیت لاستیکی، مخازن کاروگیت فولادی ضد زنگ و غیره.  گروه صنعتی پایپ گستر یکی از برترین تولید کنندگان مخازن کاروگیت یا همان مخازن پلی اتیلن کاروگیت اسپیرال در ایران و در آسیا می باشد.

1.پایپ گستر تولید کننده برتر جهت طراحی و تولیدقطعات بزرگ و فوق العاده بزرگ مخازن کاروگیت HDPE :

در اکثر فرآیندهای قالب گیری مواد پلی اتیلن ، پلیمر پلی اتیلن و قالب در طول فرآیند قالب گیری تحت فشار (فشار) بالا هستند، مانند قالب گیری تزریقی، قالب گیری فشرده، قالب گیری اکستروژن و پاشش مواد پلیمری پلی اتیلن و غیره که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین، هنگام استفاده از این فرآیندهای قالب گیری برای تولید قطعات و اتصالات پلی اتیلن بزرگ، نه تنها باید از قالبی استفاده شود که می تواند فشار بیشتری را تحمل کند، که باعث می شود قالب بزرگ و پیچیده شود، بلکه تجهیزات قالب گیری پلاستیکی نیز باید به طور محکم طراحی و ساخته شوند. از اینرو پردازش بر این اساس افزایش یافت. فرآیند قالب‌گیری چرخشی فقط به استحکام قاب برای پشتیبانی از مواد، وزن قالب و خود قاب و نیروی گیره برای جلوگیری از نشت مواد، حتی برای قالب‌گیری چرخشی بزرگ و فوق‌العاده نیاز دارد. قسمت های پلاستیکی مخازن ضد خوردگی نیازی به استفاده از تجهیزات سنگین ندارد، پردازش و ساخت قالب ها و قالب ها بسیار راحت است، چرخه ساخت کوتاه است و هزینه کم است. از نظر تئوری، تقریبا هیچ محدودیت بالایی در اندازه قطعات تشکیل شده و مخزن پلی اتیلن دوجداره توسط فرآیند قالب گیری چرخشی وجود ندارد. اما به راحتی توسط شرایط تولید و حمل و نقل جاده ای محدود می شود. با این حال، بدون تجهیزات گران قیمت و عظیم قالب گیری ضربه ای، تولید چنین مخزن کاروگیت HDPE غیرممکن است. مخزن کاروگیت HDPE یک مخزن ذخیره سازی جوی مقاوم در برابر خوردگی ساختار تمام پلاستیکی است که با فناوری سیم پیچ اکستروژن مارپیچی ساخته شده است. ساختار مخزن کاروگیت HDPE به دو نوع عمودی و افقی تقسیم می شود. مخزن پلی اتیلن دوجداره عمودی خود به مخازن عمودی با مخروطی ، مخازن پلی اتیلن دوجداره عمودی پایه دار و عمودی با کف صاف تقسیم می شود. در مقایسه با فرآیند قالب گیری یکپارچه ، فناوری سیم پیچ اکستروژن مارپیچی دارای استحکام خوب و قابلیت طراحی قوی است.

ویژگی های مخزن کاروگیت HDPE :

1-مخزن پلی اتیلن دوجداره HDPE دارای راندمان تولید بالا است.

2-مخزن پلی اتیلن دوجداره HDPE دارای یکپارچگی خوب، بدون اتصال، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر نشت است.

3- مخزن پلی اتیلن دوجداره HDPE صاف و زیبا است و بدنه مخزن نازک تر و ضخیم تر است و قیمت را کاهش می دهد.

4. اندازه و شکل مخزن کاروگیت HDPE محدود نیست.

گروه صنعتی پایپ گستر با فناوری عالی، محصولات با کیفیت و قابل اعتماد و خدمات حرفه ای با حداکثر ارزش را برای مشتریان  خود  طراحی و تولید می کند. بنابراین می توانید مخزنپلی اتیلن دوجداره HDPE و سایر محصولات را در شرکت ما به راحتی خریداری کنید. ما قطعا بهترین  مخازن پلی اتیلن دوجداره HDPE را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به شرکت ما برای خرید مخزن کاروگیت HDPE، دستگاه مخزن سیم پیچ کاروگیت HDPE/PP، جوش پایین مخزن مارپیچی HDPE / PP مراجعه نمایید . برای شما آرزوی موفقیت در کار و سلامتی دارم.

مخزن پلی اتیلن دوجداره یا همان مخزن اسپیرال کاروگیت  چیست؟

مخزن پلی اتیلن اسپیرال کاروگیت یک محصول محبوب هم در ایران و در تمام دنیا بالاخص در اروپا و آمریکا می باشد. در آسیا نیز تانک های اسپیرال نیز در دو دهه گذشته در هند در دسترس بوده اند. مخازن پلی اتلین دوجداره کاروگیتی که توسط BAUKU آلمان توسعه و ثبت شده اند، با فرآیند منحصر به فردی به نام سیم پیچی مارپیچی تولید می شوند. فرآیند مخزن کاروگیت شامل اکسترود کردن یک درجه مهندسی ویژه از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی پروپیلن (PP) در یک نوار و سپس پیچاندن آن به صورت مارپیچی و پیوسته روی یک سنبه چرخان برای تشکیل یک پوسته همگن و بدون درز است. مخازن ساخته شده در HDPE/PP نیز در طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها در عمودی، افقی و مستطیل برای مطابقت با نیازهای مشتری ما موجود است.

مخازن اسپیرال کاروگیت  عمودی و افقی :

 این نوع از مخازن در ایران با قطر از 300 میلی متر تا 3000 میلی متر (قطرهای داخلی استاندارد 300، 400، 500، 600، 800، 900، 1000، 1200، 1600، 300، 0.5 میلی متر با ظرفیت ذخیره سازی 0.20 میلی متر از 200، 1600، 30، 20 میلی متر تا 40 کیلو لیتر مخازن مستطیلی و مربعی نیز در اندازه های مختلف موجود است.

مخازن پلی اتیلن دوجداره مستطیلی شکل :

مخازن مارپیچی ما در طیف وسیعی از اندازه ها موجود است. توصیه می شود با ساختار MS مناسب استفاده شود. این دسته از مخازن به طور مناسب با یک قاب فولادی ملایم تقویت شده است.

مخازن پلی اتیلن دوجداره  عمودی :

این نوع از مخازن با قطرهای 300 متر تا 3000 میلی متر و ظرفیت ذخیره سازی تا 40000 لیتر طراحی و تولید می گردند.

مخازن پلی اتیلن دوجداره  افقی :

این نوع از مخازن دوجداره نیز در قطرهای 300 میلی متر تا 3000 میلی متر به همراه ساپورت های MS موجود است.

مخازن پلی اتیلن دوجداره مخروطی :

 

این نوع از مخازن دوجداره ایده آل برای تصفیه و واکنش پساب در جایی که مخازن ته نشینی مورد نیاز است.           

10 مزیت مخازن پلی اتیلن دوجداره :

1} ایمن در برابر خوردگی

با مقاومت در برابر خوردگی بالا، مخزن پلی اتیلن دوجداره نسبت به اکثر مواد شیمیایی بی اثر است و در برابر حملات الکترولیتی ایمن است، به پوشش گران قیمت اضافی نیاز ندارد.

2} استحکام ضربه بالا

از آنجایی که مخزن کاروگیت اکسترود می شود و به صورت مارپیچی به طور پیوسته پیچیده می شود تا ساختاری همگن ایجاد کند، هیچ درزی ندارد که در اثر تنش ترک بخورد. علاوه بر این، می تواند در محدوده دمایی شدید از -4O 0 C تا + 80 0 C (HDPE) و +110 °C (PP) مقاومت کند.

3} نگهداری آسان

مخزن پلی اتیلن دوجداره مقاوم و بدون خوردگی نیازی به رنگ آمیزی یا عملیات ضد خوردگی ندارد. در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید مقاوم است و می توان آن را با خیال راحت در فضای باز نصب کرد.

4} عدم نشتی

تانک به دلیل ساختار همگن خود، تانک اسپیرال کاملاً ضد نشتی است و در نتیجه تلفات تولید در اثر خاموش شدن را به حداقل می رساند.

5)دوام و مقاومت بالا

مخزن کاروگیت مقاوم در برابر سایش مقاوم و بادوام، مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارد و برای جابجایی دوغاب ها و خمیرها ایده آل است.

6) بهداشتی بودن

مخزن پلی اتیلن دوجداره غیر سمی و غیر جاذب بهداشتی هیچ طعم و بو نمی دهد. سطح داخلی دیواره صاف آن به راحتی تمیز می شود و باعث رشد باکتری ها نمی شود. این امر آن را برای صنایع دارویی و غذایی ایده آل می کند.

7} وزن

مخزن پلی اتیلن دوجداره سبک بوده  و به راحتی قابل حمل است. در نتیجه هزینه نصب نیز کم است.

8} لوازم جانبی

کلیه لوازم جانبی - ورودی و خروجی فلنجی، سوپاپ، عینک دید، شیر شناور، یقه، درپوش منهول و غیره را می توان طبق مشخصات شما ارائه کرد.

 

 

9} مخزن پلی داتیلن دوجداره قابلیت سفارشی سازی دارد. مخزن به صورت سفارشی برای شما در طیف گسترده ای از اندازه ها تا ظرفیت ذخیره سازی 40000 لیتر ساخته شده است.

10} مخزن مارپیچ با دوام طولانی

و با استحکام ضربه ای بالا عمر طولانی و بدون مشکل دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن پلی اتیلن دوجداره به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.